ادارات دولتی میلیاردها تومان به اوقاف شهرری بدهکارند
|
در گفتگو با مهر عنوان شد: | |
|
ادارات دولتی میلیاردها تومان به اوقاف شهرری بدهکارند | |
|
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ری گفت: سالیان سال است که ادارات دولتی شهرستان ری بدون توجه به موقوفه بودن زمینها اقدام به ساخت و ساز و عملیاتهای عمرانی می کنند در حالی که میلیاردها تومان به سازمان اوقاف بدهکارند. | |
|
روح الله گلزاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهر ری سالهاست که در زمین و عیان اوقاف متمرکز شده گفت: بسیاری از ادارات دولتی شهرستان ری بدون توجه به موقوفه بودن زمینهای وقفی اقدام به ساخت و ساز یا فعالیتهای عمرانی می کنند. وی گفت: تصفیه خانه، شهرداری، آموزش و پرورش، دارایی و بسیاری از ادارات شهرستان ری سالیان سال است که ساختمانهای خود را روی زمینهای موقوفه بنا کرده و هیچگونه اجاره بها و پذیره به سازمان اوقاف پرداخت نکرده اند. گلزاری با اشاره به بدهکاری میلیاردی ادارات ری به اوقاف گفت: شرکتها و ادارات راه و ترابری، گاز و... بدون توجه به زمینهای موقوفه عملیاتهای عمرانی و راه سازی خود را انجام می دهند. |