برگزاری اعیاد شعبانیه در 12 امامزاده استان تهران
|
در گفتگو با مهر عنوان شد: | |
|
برگزاری اعیاد شعبانیه در 12 امامزاده استان تهران | |
|
مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران از برگزاری جشنهای 12 روزه در ایام شعبانیه خبر داد و افزود: 12 امامزاده در استان تهران از سوم تا نیمه شعبان با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی پذیرای شهروندان تهرانی هستند. | |
|
غلامرضا عادل در گفتگو با خبرنگار مهر "سید هادی کسایی زاده" از برپایی جشنهای اعیاد شعبانیه در 12 امامزاده استان تهران خبر داد و افزود: این جشنها از سوم تا نیمه شعبان به مدت 12 شب با مشارکت موسسه آخرین منجی در امامزادگان تهران برگزار می شود. وی افزود: سخنرانی، مولودی خوانی، برپایی ایستگاههای صلواتی، فرهنگی و برگزاری مسابقات و اهدای جایزه از مهمترین برنامه های اعیاد شعبانیه در امامزادگان استان تهران است. مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه استان تهران با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در 58 امامزاده استان تهران با هدف پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تهرانی گفت: در این طرح بیش از 200 روحانی و 40 مبلغ مشغول فعالیت هستند و کار خود را از پنجم تیرآغاز کرده اند. وی افزود: نشاط معنوی مهمترین هدف سازمان اوقاف در برنامه های تابستانی است که در این طرح هفته ای دو روز نوجوانان و جوانان تهرانی از امامزادگان تهران به قصد زیارت و آشنایی با امامزادگان بازدید می کنند. |